Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

07. Electric Wizard - Black Masses


Hear me Lucifer,
Black Mass, Black Mass,
Take me Higher, Higher,
Black Mass, Black Mass.

Τι κι αν o Jus Oborn είναι πια το μοναδικό ιδρυτικό μέλος που απαρτίζει τους Electric Wizard; Το 100% αναλογικά ηχογραφημένο "Black Masses" είναι σαν να βγαίνει από το ένδοξο παρελθόν δείχνοντας ταυτόγχρονα και τον δρόμο για ένα λαμπρό μέλλον. Και ντουμ και στόνερ και ίσως και σλατζ, υπόδειγμα για το είδος ή τα είδη του, γενικά ένα εξαιρετικό άλμπουμ! Τέλος, πρέπει να πω πως άρεσε πολύ στην αδερφή μου και έκανε τους συμφοιτητές της στην Βόρειο Ιρλανδία να ανησυχήσουν λιγάκι καθώς τραγούδαγε τους παραπάνω στίχους μεγαλόφωνα.

5 σχόλια:

deceiverius είπε...

Δεν ήξερα καν αν υπάρχουν ακόμα. Τους έχω χάσει, με δική μου ευθύνη από το Let Us Prey. Το έβαλα μόλις να παίζει. Thanks για την υπενθύμιση!

Υ.Γ. Είναι ακόμα έτσι διαλυμένοι από τις καταχρήσεις?

Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...

Me too. Το "Let Us Prey" είναι το τελευταίο που είχα ακούσει. Το "Dopenthrone" (που τους χαρακτηρίζει κιόλας) ήταν δισκάρα.

Hellboy είπε...

Μην νομίζετε πως κι εγώ τους παρακολουθούσα. Απλώς το καλοκαίρι ξεσκόνισα για άσχετο λόγο την δισκογραφία τους και ανακάλυψα πως είχαν βγάλει μήνες πριν νέο άλμπουμ το οποίο ήταν πάρα πολύ καλό και πως αυτή η σύνθεση της μπάντας τους έχει αρχίσει να λειτουργεί καλά.

deceiverius είπε...

Καλός δίσκος. Απ' όταν έχω να τους ακούσω πρέπει να χουν βάλει και λιγάκι soic youth στην playlist τους.

Hellboy είπε...

Και βλέπω τώρα τι έγραψα παραπάνω... Ναι, το καλοκαίρι ξεσκόνισα την δισκογραφία τους, γιατί έγραψα πως είχαν βγάλει μήνες πριν νέο άλμπουμ; Σε ποιο είχα το μυαλό μου; Στο Snakes of the Divine; Xμ, ποιος ξέρει...