Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

05. Kylesa - Spiral Shadow


We chase pretty lies
Devotion starts to die
My step is off, when will I fly?
And we chase these pretty lies

Εδώ κάπου πρέπει κανείς να αναρωτηθεί: τι γίνεται στην Georgia των ΗΠΑ και τα εκπληκτικά συγκροτήματα βγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο; Τι δημιουργικός οίστρος είναι αυτος; Αν θυμάμαι καλά οι Kylesa έβγαλαν και πέρσι άλμπουμ. Μόνο που αυτό δεν τους εμποδίζει να βγάλουν και φέτος και αν βλέπετε και την θέση του στην λίστα μου, να είναι το λιγότερο... πολύ καλό!

4 σχόλια:

Ιωάννης Moody Λαζάρου είπε...

Το περσινό τους μου άρεσε περισσότερο, αλλά είναι καλό album κι αυτό.

Hellboy είπε...

Εμένα μάλλον μου αρέσει αυτό περισσότερο αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Θα δείξει στο μέλλον.

Raggedy Man είπε...

Εγώ μάλλον πρέπει να το ξανακούσω, γιατί με την πρώτη, όχι απλά δε μ' έπιασε... Δεν το γούσταρα καθόλου!

Ανώνυμος είπε...

Δισκάρα. Λιγότερο heavy, περισσότερο μελωδικό. Ναι είχαν βγάλει και πέρσι, αλλά αν είσαι σε οίστρο γιατί να μην κάνεις δίσκο; Θα τους δω Βρυξέλλες στις 5/2.